ЗМІСТ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ ЗАСОБАМИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ
1.1 Сутність нестандартних уроків. Їх класифікація.
1.2 Дидактичні умови, що сприяють підвищенню якості знань учнів
Висновки до першого розділу
2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ
2.1. Вивчення та аналіз проблеми використання нестандартних уроків для підвищення якості знань учнів
2.2. Розробки уроків
2.2.1 Інтегрований урок для учнів 3 класу ( Я і Україна, англійська мова ) за темою « Птахи.Звірі»
2.2.2 Урок-свято для учнів 7 класу за темою «Традиції святкування Великодня»
2.2.3 Урок-конференція для учнів 10 класу за темою « Проблеми молоді у світі»
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ( Продовження можно знайти на сервері, скористай тесь посиланням)
Джерело: https://cloud.mail.ru/public/Eq67/mu7CiyxD4 |